Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji oraz w celu usprawnienia funkcjonowania witryn korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji w Polityce Cookies. Zamknij
≡≡

Recycle your phone

Najczęściej zadawane pytania

SPRZEDAŻ TELEFONU

Dlaczego warto sprzedać swój telefon?

Sprzedaż używanych lub niepotrzebnych urządzeń to świetny sposób, by zarobić nieco pieniędzy, chroniąc przy tym środowisko! W bezpieczny sposób Twój telefon zostanie wprowadzony do ponownego użycia lub poddany recyklingowi.

W jaki sposób mogę sprzedać swój telefon?

To proste! Skorzystaj ze strony www.sprzedajtelefon.plus.pl aby sprawdzić wartość swojego telefonu. Jeśli nie jesteś pewien jaki konkretny model telefonu posiadasz, możesz zacząć od wyszukiwania po marce lub IMEI. (Spójrz poniżej i dowiedz się, co to jest!) Możesz sprzedać swój telefon bez wychodzenia z domu! Jeśli chcesz, możesz sprzedać telefon w najbliższym Punkcie Sprzedaży Plusa, otrzymasz zapłatę przelewem na konto lub otrzymasz bon towarowy. Bon towarowy możesz wykorzystać na zakup nowoczesnego smartfona w Plusie - dostaniesz aż 25 % więcej na nowy telefon niż w przypadku wyboru przelewu na konto!

Czy wartość telefonu wyświetlona na stronie www.sprzedajtelefon.plus.pl jest ceną ostateczną?

Jeśli sprzedajesz telefon za pośrednictwem strony internetowej lub w Punkcie Sprzedaży Plusa zdecydujesz się na zapłatę za pomocą przelewu na konto, stan techniczny Twojego telefonu zostanie jeszcze zweryfikowany po dotarciu do Regenersis. Jeśli okaże się, że ostateczna wartość telefonu jest niższa niż wycena wstępna, otrzymasz nową ofertę e-mailem. Będziesz poproszony o potwierdzenie tej oferty. Jeśli nie zgodzisz się z nową wyceną lub nie odpowiesz na tego e-maila, Regenersis prześle Ci telefon z powrotem - będzie to dla Ciebie całkowicie bezpłatne. Jeśli będziesz zainteresowany bonem towarowym Plusa, będziesz mógł użyć go od razu po jego otrzymaniu!

Kim jest firma Regenersis?

Regenersis (Warsaw) sp. z o.o. to lider na europejskim rynku branży telekomunikacyjnej, specjalizujący się w dostarczaniu posprzedażnych usług serwisowych dla wielu czołowych producentów sprzętu elektronicznego na świecie. Więcej na www.regenersis.pl

Czy jeśli chcę sprzedać telefon przez stronę internetowa, czy muszę się rejestrować przed sprzedażą telefonu?

Tak. Prosimy wypełnić internetowy kwestionariusz. Po rejestracji możesz wrócić w dowolnej chwili, by sprzedać telefon, logując się za pomocą nazwy użytkownika i hasła.

Co to jest numer IMEI i jak go znaleźć?

Numer IMEI (International Mobile Equipment Identity) sprawia, że Twój telefon jest unikalny. Jest to piętnastocyfrowy numer seryjny, który zwykle można znaleźć z tyłu telefonu lub pod jego baterią (w przypadku iPhone'ów - na slocie karty SIM). Możesz też wpisać *#06# na klawiaturze swojego telefonu, a numer IMEI zostanie automatycznie wyświetlony na ekranie.

Jak mogę poznać wartość swojego telefonu?

Na stronie www.sprzedajtelefon.plus.pl po wpisaniu marki i modelu lub numeru IMEI w okno wyszukiwarki, po prostu wybierz "Sprzedaj telefon", a natychmiast otrzymasz informację o wartości swojego urządzenia. Cena ta jest ofertą maksymalną, ostateczna wartość telefonu zostanie potwierdzona po weryfikacji technicznej w Regenersis. Jeśli chcesz, możesz sprzedać telefon w najbliższym Punkcie Sprzedaży Plusa, otrzymasz zapłatę przelewem na konto lub otrzymasz bon towarowy. Bon towarowy możesz wykorzystać na zakup nowoczesnego smartfona w Plusie - dostaniesz aż 25 % więcej na nowy telefon niż w przypadku wyboru przelewu na konto!

Ile telefonów mogę sprzedać?

Ile zechcesz! Nie ma limitu urządzeń, które możesz oddać do skupu.

W jaki sposób otrzymam zapłatę za urządzenie?

Możesz otrzymać zapłatę przelewem bankowym lub w formie bonów towarowych. Jeżeli odwiedzisz nas w Punkcie Sprzedaży Plusa i wybierzesz bon towarowy, dostaniesz aż 25 % więcej na nowy telefon niż w przypadku wyboru przelewu na konto!

Mój telefon jest uszkodzony. Czy otrzymam za niego zapłatę?

Przyjmujemy zarówno telefony sprawne, jak i niesprawne. Stan Twojego telefonu wpływa na jego wartość. Dodatkowe informacje na temat naszego sposobu wyceniania urządzeń znajdziesz w Regulaminie.

Czy mój telefon jest "sprawny", jeśli bateria jest wyczerpana?

Tak. Możesz naładować baterię, aby sprawdzić, czy telefon wciąż działa. Używamy jednak własnych baterii do sprawdzania telefonów, więc wyczerpana bateria nie wpłynie na jego wartość.

Co jeśli mój telefon jest zablokowany?

Jeśli telefon jest zgłoszony jako kradziony, zagubiony lub jest zablokowany, nie będziesz mógł otrzymać za niego zapłaty ani nie otrzymasz go z powrotem. Sprawa zostanie zgłoszona na Policję.

Co jeśli mój telefon ma SIM Locka?

Możesz sprzedać również telefon z SIM Lockiem, nie ma to wpływu na wartość telefonu.

Czy podrabiane telefony również są przyjmowane?

Nie. Pojawia się coraz więcej urządzeń, które wyglądają bardzo podobnie do oryginalnych produktów, lecz są wytwarzane nielegalnie i mogą być niebezpieczne w użytkowaniu. Jeśli prześlesz podrabiany telefon, w bezpieczny zostanie on poddamy recyklingowi, lecz nie otrzymasz za niego żadnej zapłaty.

Czy kradzione telefony są przyjmowane?

Nie. Każdy telefon sprawdzany jest w bazie urządzeń kradzionych i zagubionych. Jeśli znajdzie się ono w tej bazie, sprawa zostanie przekazana Policji. W takiej sytuacji nie otrzymasz zapłaty za transakcję.

Czy muszę usunąć dane z telefonu przed jego sprzedażą?

Wszystkie dane zostaną usunięte z Twojego telefonu. Zalecamy jednak, byś sam usunął osobiste dane przed jego wysłaniem do nas. Telefony mają różne sposoby usuwania danych. Sprawdź w ustawieniach swojego telefonu, w instrukcji obsługi lub na stronie internetowej producenta. Szukaj takich wyrażeń jak "reset fabryczny", "usuń dane" lub "formatuj urządzenie".

Czy otrzymam zapłatę, jeśli wraz z telefonem wyślę ładowarkę/akcesoria?

Możesz wysłać razem z telefonem ładowarkę i inne akcesoria. Nie zwiększy to jednak wartości transakcji.

ZAPŁATA - BONY TOWAROWE PLUSA

Czy mogę otrzymać bon towarowy Plusa za telefon sprzedany za pośrednictwem strony www.sprzedajtelefon.plus.pl?

Nie, jeśli jesteś zainteresowany bonem towarowym, zapraszamy do najbliższego Punktu Sprzedaży Plusa.

Co mogę kupić za otrzymany bon towarowy?

Bonem towarowym możesz zapłacić za nowy telefon w Plusie z nową umową lub przy przedłużeniu umowy.

Jaki jest okres ważności bonu towarowego Plusa?

Bon towarowy będziesz mógł wykorzystać w ciągu 30 dni od zakończenia transakcji w tym samym Punkcie Sprzedaży Plusa, w którym sprzedałeś telefon. Bon towarowy możesz wykorzystać od razu po jego otrzymaniu!

Czy bony towarowe łączą się?

Tak, za nowy telefon możesz zapłacić nawet ośmioma bonami towarowymi. Pamiętaj, że jeśli za nowy telefon zapłacisz bonami towarowymi o większej wartości, reszta nie zostanie Ci wypłacona.

Co się stanie jeśli zgubię bon towarowy lub bon ulegnie zniszczeniu?

Niestety w takiej sytuacji bon towarowy przepada.

ZAPŁATA - PRZELEW NA KONTO

Jak długo będę czekać na przelew na konto?

W miarę możliwości przelew na Twoje konto bankowe zostanie zrealizowany kolejnego dnia roboczego po sprawdzeniu Twojego telefonu i potwierdzeniu. Pamiętaj, że jeśli otrzymasz bon towarowy w Punkcie Sprzedaży Plusa, możesz z niego skorzystać od razu!

Skąd będę wiedział, że otrzymałem przelew na konto?

Po dokonaniu przelewu na Twoje konto bankowe , otrzymasz potwierdzenie na adres e-mail. Jeśli w ciągu 3 dni od otrzymania takiej wiadomości przelew nie dotrze, prosimy zadzwonić na 22 123 09 00

ZASADY WYSYŁKI TELEFONU

Paczka z opakowaniem nie dotarła do mnie. Czy mogę otrzymać kolejną paczkę?

Skontaktuj się z zespołem ds. obsługi klienta Regenersis pisząc na adres e-mail bok@sprzedajtelefon.plus.pl lub dzwoniąc pod numer 22 123 09 00 i poproś o kolejną paczkę.

Dostarczone opakowanie nie pomieści wszystkich moich urządzeń. Co powinienem zrobić?

Jeśli potrzebujesz większego opakowania, skontaktuj się zespołem ds. obsługi klienta Regenersis pisząc na adres e-mail bok@sprzedajtelefon.plus.pl lub dzwoniąc pod numer 22 123 09 00, a będziemy mogli przysłać dodatkowe opakowania

Jak powinienem zapakować telefon?

Otrzymasz opłaconą z góry paczkę, zawierającą wszystko, co potrzebne, by bezpiecznie przesłać telefon. Nasze zalecenia: Upewnij się, że telefon posiada baterię i że nie jest ona uszkodzona • włóż baterię do telefonu i wyłącz go • umieść telefon w kopercie z numerem transakcji.

Jak długo jest ważna wycena mojego telefonu?

Twoja wycena jest ważna przez 14 dni od daty rejestracji urządzenia na www.sprzedajtelefon.plus.pl . Musimy otrzymać Twoje urządzenie w ciągu 14 dni, wyślij je zatem najszybciej, jak to możliwe, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za zmiany cen wynikające z opóźnienia.

Jak często zmieniają się ceny?

Rynek telefonów używanych nieustannie się zmienia, więc regularnie aktualizujemy nasze ceny. Zaproponowana Ci cena może być utrzymana tylko przez 14 dni od chwili, gdy zarejestrowałeś telefon. Postaraj się wysłać telefon jak najszybciej!

Wysłałem niewłaściwy telefon. Co powinienem zrobić?

Gdy tylko zauważysz swój błąd, skontaktuj się z zespołem ds. obsługi klienta Regenersis: napisz na bok@sprzedajtelefon.plus.pl lub zadzwoń pod numer 22 123 09 00 a my spróbujemy rozwiązać ten problem. Prosimy przygotować dane transakcji lub IMEI. Jeśli weryfikacja techniczna Twojego telefonu już się rozpoczęła, nie będziemy mogli Ci go zwrócić.

Co otrzymam na potwierdzenie transakcji?

Po rejestracji telefonu wyświetlimy Dane Transakcji. Otrzymasz je także na e-mail. Otrzymasz paczkę transportową, która powinna dotrzeć w ciągu 2 dni od złożenia zamówienia. Jak tylko Twój telefon zostanie sprawdzony, otrzymasz e-maila z potwierdzeniem.

Zmieniłem zdanie. Czy mogę anulować transakcję?

Jeśli zmieniłeś zdanie, po prostu nie wysyłaj telefonu. Jednak gdy już wyślesz telefon, kartę SIM, kartę pamięci lub jakiekolwiek inne akcesoria, nie będziesz mógł ich otrzymać z powrotem.

Co się stanie z moim telefonem po tym, jak go prześlę?

Telefony są sprawdzane i poddawane ostatecznej wycenie. Zależnie od modelu i stanu telefonu zostanie on odsprzedany, jeśli to możliwe, w Europie lub krajach rozwijających się, gdzie nowe urządzenia bywają bardzo drogie. Telefony, których nie można odsprzedać, są poddawane bezpiecznej utylizacji.

Co powinienem załączyć wraz z wysyłanym telefonem (telefonami)?

Prosimy pamiętać o załączeniu: - danych transakcji - telefonu/telefonów. Prosimy usunąć kartę SIM oraz wszelkie karty pamięci/danych przed wysyłką urządzenia, ponieważ zawierają one Twoje informacje osobiste. Nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku przesłania kart SIM, ani w razie jakichkolwiek naliczonych Ci opłat przed ani po przyjęciu Twojego telefonu. Nie możemy zwracać otrzymanych kart SIM. Zostaną one jednak w bezpieczny sposób zniszczone. Pamiętaj o: - włożeniu baterii do urządzenia, musi być nieuszkodzona - prosimy wyłączyć telefon przed wysyłką do nas

Co się stanie, jeśli zapomnę włożyć danych transakcji do koperty?

Zalecamy przed wysłaniem do nas telefonu zanotować jego numer IMEI. Zwykle znajduje się pod baterią, z tyłu telefonu. Jeśli Twój telefon ma jeszcze zasilanie, możesz wpisać *#06#, żeby zobaczyć numer IMEI na telefonie. Jest to numer całkowicie unikalny dla Twojego urządzenia. Jeśli zapomnisz skorzystać z etykiety przesłanej wraz z paczką transportową, lub w rzadkich przypadkach, gdy oddzieli się ona od koperty, dzięki temu numerowi będziemy mogli zidentyfikować Twój telefon.

Czy muszę załączać kartę SIM lub kartę danych/pamięci?

Pamiętaj o usunięciu karty SIM przed wysyłką telefonu, ponieważ karty SIM i karty danych zawierają informacje osobiste. Nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku przesłania kart SIM wraz z telefonem, ani w razie jakichkolwiek naliczonych Ci opłat przed ani po przyjęciu Twojego telefonu.

Czy muszę załączać kartę pamięci?

Jeśli załączysz swoją kartę pamięci, wszystkie dane z niej zostaną usunięte, a następnie w bezpieczny sposób zostanie ona zniszczona i poddana utylizacji. Zalecamy, byś ją zatrzymał, chyba że zależy Ci na jej utylizacji.

Czy wraz z telefonem mogę przesłać akcesoria?

Jeśli chcesz przesłać jakiekolwiek akcesoria w swojej paczce, możesz to zrobić. Pamiętaj jednak, że przesłane akcesoria nie podniosą wartości telefonu. Zostaną one poddane utylizacji w bezpieczny sposób.

KONTO NA WWW.SPRZEDAJTELEFON.PLUS.PL

Czy muszę się rejestrować za każdym razem, gdy chcę sprzedać telefon?

Nie. Po jednorazowej rejestracji będziesz mógł powrócić na stronę w dowolnej chwili, aby dokonać kolejnej transakcji, korzystając ze swojej nazwy użytkownika i hasła.

Zapomniałem nazwy użytkownika/hasła na stronie www.sprzedajtelefon.plus.pl. Jak je odzyskać?

Wybierz "Moje konto" z paska zadań, a potem "Zapomniałem hasła". Wyślemy Ci link na e-mail do zmiany hasła. Jeśli wciąż nie będziesz mógł się zalogować, zadzwoń pod numer 22 123 09 00

Otrzymaj 25% więcej! Sprzedaj telefon w sklepie Plusa i wybierz płatność bonem!

Prezentowane ceny są cenami maksymalnymi i zostaną potwierdzone po weryfikacji telefonu.